Re: Rušení z podsvícení LCD

Jirka Mww jirka.mww na gmail.com
Pondělí Květen 24 14:30:06 CEST 2021

Těžko detailně radit, já mám nejhorší zkušenosti se zemními smyčkami.
Zkuste to detailně analyzovat, někdy zjistíte, že je zemní smyčka i tam,
kde byste ji nečekal.

Zdravi
Jirka Sloupenský  OK1MWW

Bez
virů. www.avast.com
<#DAB4FAD8-2DD7-40BB-A1B8-4E2AA1F9FDF2>

po 24. 5. 2021 v 12:58 odesílatel Michal Grunt <michal.grunt na gmail.com>