Platform IO + ESP32

Pátek Květen 21 20:26:28 CEST 2021

Me to slo bez problemu, ale par minut instalace netrvala, spis par
desitek nebo mozna i nejake hodiny, nevim uz.
To prostredi je na jednu stranu hezke a celkem funkcni, ale zacina mi
dost vadit, ze si zije dost vlastnim zivotem a vsechno v nem neskutecne
dlouho trva. Zatim to na ESP32 pouzivam ale nemam z toho velkou radost.
Navic to ma proti IDF nestandardni strukturu adresaru projektu, nejak si
to osetri, aby to prelozilo ale...