kompaktni voltmetr

Pátek Květen 21 15:22:55 CEST 2021

Dá se zjistit: koupit a udělat reverz-inženýring :-) Mám tenhle voltmetr v
autě, pokud se pamatuju, je tam prakticky jeden IO, který řídí všechno,
měří napětí + ovládá LED displej. Pak je tam stabilizátor napětí a nějaké
smetí, tady je to docela pěkně vidět (po rozkliknutí více fotek):

https://www.neven.cz/kategorie/elektronicke-soucastky/merici-a-regulacni-pristroje/ampermetry-a-voltmetry/v18d-dc0-100v-0-28-led-digitalni-voltmetr/

P.K.