Re: OT: WIN10 jazyk pro programy nepodporující kód unicode

Jindroush jindroush na seznam.cz
Čtvrtek Květen 20 18:29:05 CEST 2021

No, systemove locale jde nastavit jen jedno a vyzaduje reboot, neni to
per aplikace.

Stejne, jake znaky zobrazuje anglicky program, ktery vyzaduje anglicke
locale? Jeste jsem se s takovym problemem nesetkal. Nejake zabudovane
retezce zobrazuje spatne?
J.