Re: OT: WIN10 jazyk pro programy nepodporující kód unicode

Jindroush jindroush na seznam.cz
Čtvrtek Květen 20 16:15:03 CEST 2021

Spoustet z batch souboru, kde jako prvni prikaz bude "chcp" se spravnym
parametrem (437/1250), jste zkousel?
(Hledal jsem, zda chcp meni skutecne jen konzolovy vystup nebo i GUI
vystup a nedokazal jsem se z toho "vysomarit", tak to proste zkuste).
J.

--
Jindroush <jindroush at seznam.cz>