odkladiste energie

Jindrich Fucik fulda na seznam.cz
Středa Květen 19 20:44:32 CEST 2021

A-ha, mám používat youtube dřív, než se budu blbě ptát.
https://www.youtube.com/watch?v=5aHw8474FM8
přepínač přepíná mezi napájením ze tří L1131 a nebo z dynama. To dynamo
je tak mizerné, že na něj baterka jen blikne. Tedy není tam žádný
kondenzátor. To mne zklamalo. Mám podobnou z ikea a tam je kondenzátor,
takže jí "natočím" a pak mohu pár vteřin jen tak svítit.