dosbox

Úterý Květen 18 21:19:24 CEST 2021

Když tady vidím tohle téma - udržuju v provozu dva počítače. Na tom
jednom MSDOS a Windows 98, na tom druhém Windows 7 32 bit. Mám nějaké
programy pod dosem, které pracují s printer portem (třeba programovadlo
na EPROM) a na počítači s Windows 7 mám staré 16 bit programy, které už
na desítkách (64 bit) nerozjedu. Mám dojem, že na novějších základních
deskách, i když tam je třeba printer port, není na své fyzické adrese a
pokud by tam vůbec šel nainstalovat DOS, že by to stejně nefungovalo. V
tom DOS boxu by to fungovalo? A ohledně těch starých 16 bitových
programů pod Windows - staré Windows by taky mělo jít spustit ve
virtuálním režimu. Takže by mi na to všechno měl stačit jeden počítač?

Anděl