Re: digitální řízení výkonu

Jan Půhoný konference na puhy.cz
Úterý Květen 18 12:19:44 CEST 2021

Nevím konkrétně jak tento typ měniče a pretoky. Ale v reálném provozu je
odběr dost nesinusový. Alespoň to co jsem měl možnost zkoumat doma. Je
pravda, že tady mám hodně spínaných  zdrojů řekneme větších příkonů. A ta
sinusovka zátěže pak vypadá spíše jako trojúhelník. Vycházel jsem i z toho
co se psalo na forech jako mypower.cz , když jsem to před lety zkoumal. Je
možné, že ty měniče jsou už dále. Já jsem si zařídil povolené přetoky a
nemusím se bát.