Re: digitální řízení výkonu

Martin Záruba swz na volny.cz
Úterý Květen 18 10:11:23 CEST 2021

Máte pravdu, že to by asi nefungovalo dobře. Jenže já chtěl tři
samostatné střídače s hlídáním přetoku. A tento typ se mi líbil i když
jeho vlastní MPPT je k ničemu. Bohužel bylo by lepší kdyby baterie měla
větší napětí, jenže to zase neumí ten nabíječ. Je pravda, že to nedovede
fungovat jako ostrovní, jakmile vypadne síť, střídač se vypne. Jenže mě
hlavně překvapilo, jak perfektně hlídá přetok. Mojí chybou (při
nastavování jednoho střídače jsem omyl vypnul hlídání přetoku) mám nyní
za měsíc přetok asi 0,2kWh.

Martin Záruba