OT: houby

Úterý Květen 18 06:29:22 CEST 2021

Občas jsem na hříbkách viděl otisky zubů od myší. Zvířata maj lepší čich
než my, tak bych je nepodceňoval, jinak v lese když chcípne myš, nevydrží
tam dlouho, něco ji sežere (třeba mravenci) a taky by při otravě nechcípla
hned vedle houby, klidně by si mohla zalézt do svojí díry.

Slimáci lezou i po muchomůrkách nebo jiných pro nás nejedlých houbách, ale
ti mají jiné trávení, podle nich se nedá řídit, jestli je houba jedlá nebo
ne.

P.K.