[OT] instalace bojleru (atp.) vs zaruka

Standa Palas stpalas na volny.cz
Pondělí Květen 17 19:40:58 CEST 2021

Dobrý den.

Respektuji Váš názor ale stejně se doma pití teplé vody neobávám. Ve
vodárenství se profesně pohybuji a to co se vyskytuje v bojlerech jsem
viděl už mockrát. Ale není to skoro nic jiného než vysrážené minerály ze
studené vody které normálně pijeme.
Ve starých trubkách se studenou vodou se vyskytuje taky spousta kalů a
rzi. Akorát se uvolní jenom při nějakých tlakových rázech v potrubí.
Pokud se jedná o tu legionelu, tak její hlavní nebezpečí je při
vdechnutí aerosolu do plic třeba při sprchování. Pití myslím ani moc nevadí.
Jediný problém bych viděl v případech kdy se do teplé vody dávkuje
změkčovač proti usazování vodního kamene, nebo nějaký prostředek proti
legionele, což se často dělá třeba v nemocnicích. Tam bych opravdu
teplou vodu raději nepil.
Ale je to na každém z nás, čeho se budeme bát.

S.P.

S.P.