[OT] instalace bojleru (atp.) vs zaruka

Neděle Květen 16 21:40:59 CEST 2021

to odkamenování kyselinou by byla asi poslední věc před vyhozením toho
bojleru. Jsem přesvědčený, že nádoba je zevnitř smaltovaná a smalt je na
kyselinu citlivý. Aspoň takhle se kdysi dětem povedlo zničit smaltovanou
vanu. Dcera chovala křečka v akváriu, křeček čůral do jednoho koutu a
nešlo to normálně umýt. Ukázal jsem jí, že to jde kyselinou octovou.
Jenže místo aby to vylila do umyvadla, posadila akvárko do vany a tam ho
myla sprchou. Úplně to naleptalo povrch smaltu.
Anděl