samolepici prichytka/ctverec pro stahovaci pasek, s central dirou pro M3, do 20x20mm / cerny / dostupny ?

Karel M a8dtljb na gmail.com
Sobota Květen 15 21:20:51 CEST 2021

Tak ono je to oboustranné, jako zákazník si už v podstatě nemám kde
vybírat, takže jsem se postupně přeškolil na automechanika,
autoelektrikáře, dřevorubce, zedníka, omítkáře, instalatéra,
sádrokartonáře,topenáře, obkládače, tesaře, kominíka, elektrikáře,
truhláře, svářeče, dlaždiče,.... no a do hospody už taky nechodím, plánuji
udělat domácí výčep, pak budu i hospodskej. No a po večerech studuji tu
politologii, samostudiem samozřejmě.
Karel