[OT] instalace bojleru (atp.) vs zaruka

picom picom na volny.cz
Sobota Květen 15 20:08:25 CEST 2021

To mi připomnělo jednu návštěvu kde mi hostitel nabídl rozpustnou kávu. Vyrobil ji  zalitím prášku teplou vodou z bojleru 🙄
-------- Původní zpráva --------Od: Libor <xlibor na tiscali.cz> Datum: 15.05.21  12:39  (GMT+01:00) Komu: hw-list na list.hw.cz Předmět: Re: [OT] instalace bojleru (atp.) vs zaruka Ale to by byla logicky kontaminovaná i voda v kuchyni, jelikož když teplá je užitková, ven teče společně s pitnou studenou, to už by se potom ta pitná nedala považovat za pitnou, jelikož teče ven sice krátkou ale kontaminouvanou trubkou...