[OT] instalace bojleru (atp.) vs zaruka

Libor xlibor na tiscali.cz
Sobota Květen 15 12:39:18 CEST 2021

Ale to by byla logicky kontaminovaná i voda v kuchyni, jelikož když
teplá je užitková, ven teče společně s pitnou studenou, to už by se
potom ta pitná nedala považovat za pitnou, jelikož teče ven sice krátkou
ale kontaminouvanou trubkou...

Ale nevím, v oboru se nepohybuji, jen taková logická úvaha.
Libor