RE: zásilky z číny

Zdenek zdej na atlas.cz
Sobota Květen 15 09:47:32 CEST 2021

Nedávno jsem kupoval SSR z Ali. Po přeměření fungují, ale trochu mne překvapil vstupní proud 15 mA / 230 VAC. Bohužel v práci variantu s AC ovládáním nepoužíváme, takže to nemůžu porovnat se značkovými…

Z.

From: Hw-list [mailto:hw-list-bounces na list.hw.cz] On Behalf Of Jirka Mww
Sent: Saturday, May 15, 2021 9:34 AM
To: HW-news
Subject: Re: zásilky z číny

Ja mam ruzne zkusenosti. Vetsina cipu i modulu z Ciny mi funguje normalne. Jednou jsem koupil 10 ks dekoderu k 7segm displeji a 3 nefungovaly. Napsal jsem prodejci a poslal s omluvou 10 jinych s tim ze je nema jak odzkouset. Ted nedavno jsem ale koupil za 100 $ vykonovy  LDMOS FET BLF 578. Uz pri malem vykonu to melo maly zisk, coz by mi zas3 tak moc nevadilo, tak jsem pridal buzeni a nastal ohen. Jedno vystupni kridlo shorelo plamenem.

Reklamoval jsem to pres ALI , chteli to poslat zpet, coz jsem odmitl, protoz3 platit za postu se mi nechtelo, tak mi nakonec vratili 50%. No taky zkusenost. Problem je, ze ten tranzistor z kameenych shopu stoji pres 6000 Kc, tak ted premyslim, jestli ten 1 kW vykonu na 144MHz opravdu tak nutne potrebuju(((::