OT: houby

Evzen Horna ehorna na cmail.cz
Sobota Květen 15 09:19:09 CEST 2021

Máte samozřejmě naprostou pravdu. Od malička jsem pravidelně s rodiči
chodil na houby. Vždy jsme sbírali jen nám známé houby a to jen ty,
které se snad ani zaměnit nedají. Na houbách jsem již velmi dlouho
nebyl. Samozřejmě bych se nikdy nerozhodoval jen dle odpovědi na základě
fotky. Na druhou stranu bych si ani nedovolil nikomumu podobně radit ani
u hub, které znám. Pokud by se však 10 z 10 lidí shodlo na jednom
konkrétním druhu, určitě to má svou váhu. Každoročně na zahradě nacházím
několik druhů hub. U části z nich se domnívám, že vím o jaký druh jde,
ale přesto je nesbírám, protože 100% jistotu nemám. Takže jsem to asi
nenapsal příliš vhodně a neznamená to, že ji chci za každou cenu sníst.
Nicméně rád bych svou domněnku postupně potvrdil, nebo naopak vyvrátil.

EH