OT: houby

Miroslav Šinko sinkomiro na gmail.com
Sobota Květen 15 01:46:59 CEST 2021

Mna mama odmalicka ucila, ze huby, ktore bezpecne nepoznam - nezbieram.
A uz vobec nie, ze by som si ich nechal "hocikym" odobrit a potom jest.
To ste taky kaskader, ze ked vam niekto na zaklade fotky povie povedzme
potvrdzujuci nazor, tak ich zjete? Potvrdit druh mne neznamej/neistej
huby tak, aby som tomu veril, musi clovek, o ktorom viem, ze tomu naozaj
rozumie - a nazivo. A ani tak by som huby, ktore sam roky nepoznam,
nejedol. Pred >10r som si "uzil" alergicku reakciu pecene (jatra) na
antibiotika a pre par hub by mi rozhodne nestalo zopakovat si to.
Pripadne horsie..

miro