Re: zásilky z číny

Petr Labaj labaj na volny.cz
Pátek Květen 14 23:42:23 CEST 2021

Já jsem to "brečet jak malá želva" pochopil tak, že bude brečet jen málo
(protože je malá).

Diskrétní polovodiče tam neberu. Ale různých 74HC.., všelijakých
teploměrů, chipů pro DC-DC atd. jsem tam vzal už pytel.
A různých ARMů aspoň půl pytle.
A zatím dobré.
Nebo se to v poslední době nějak zásadně zvrhlo? Je pravdou, že už jsem
tam teď žádné polovodiče nebral skoro rok (jen hotové moduly).

PL