Re: [OT] GES se snad zbláznil

Pátek Květen 14 11:07:03 CEST 2021

Změna na "jen výdejna" by ještě nemusela nic znamenat, takhle to dělal teď kdekdo,
ušetří se na prodavačích.

Ale jak se ta pražská prodejna ještě před čínskou chřipkou přesunula z Karláku do
Stínadel a pak zdechal úplně, asi už něco věštilo. A vládní nařízení je zjevně ještě
víc srazila.

Kéž by se z toho vyhrabali; jakkoli to v GESu nebylo ideální ani za normálnějších
okolností, úbytek konkurence tomuhle trhu neprospěje.

D.O.