[OT] instalace bojleru (atp.) vs zaruka

ajtservis info na ajtservis.cz
Pátek Květen 14 10:14:14 CEST 2021


no a co koupit nerez, kdyz to reziveni je jedinej neresitelnej problem ?
je to 2x drazsi ale ..
https://ohrivace-vody.heureka.cz/acv-comfort-130/
tomik.

Dne 14.05.2021 v 10:11 Jaroslav Buchta napsal(a):
> OK, pisu si, Drazice nebrat. Ted mame Tatramat a az na maly prusak jede 
> 16 let a to se jeste asi neco hnulo pretlakem pri tom zamrzlem poj. 
> ventilu...
> Takze necham vyklidit botnik pod nim, sfaram tam a uvidim, netusim teda, 
> jak se na to daji sehnat ND, treba tesneni priruby topeni nebo co tam 
> muze byt spatne?
> 
> Dne 14.05.2021 v 9:17 Karel M napsal(a):
>> Jo, nechat vadný bojler viset a měsíc čekat na někoho z Dražic, brát 
>> si kvůli tomu ještě dovolenou a navíc mít po celou dobu studenou vodu. 
>> Skvělé.
>> Ten můj prorezivěl po 7 letech, malá dírka u vrchu, pitval jsem ho, 
>> tak vím. Koupil jsem druhý stejný kvůli shodnému připojení, bral jsem 
>> co nejlevnější. Časem přidám druhý stacionární bojler, ale Dražice už ne.
>> Jinak připojen přes chránič a celou dobu OK.
>> Karel
>>
>> pá 14. 5. 2021 v 9:05 odesílatel Pavel Poucha 
>> <pavel.poucha na papouch.com <mailto:pavel.poucha na papouch.com>> napsal:
>>
>>     Zdravím,
>>
>>     na tohle téma jsem s Dražicemi vedl korespondenci asi před rokem.
>>     Malý bojler z Dražic začal po 2 týdnech provozu vyhazovat proudový
>>     chránič. Tak jsem ho odmontoval, že vyreklamuji, a koupil nový
>>     kus. Reklamace zamítnuta.
>>
>>     První argument byl, že bez chrániče je funkce O.K. Což je sice
>>     pravda, ale nevím, proč by se tam měl objevit najednou svod. To
>>     byla jen diskuse, písemně pak přišlo toto:
>>
>>     Nejprve z Hornbachu:
>>
>>     Vaši reklamaci R 669 / 400261 nelze uznat za záruční z důvodu
>>     porušení záručních podmínek. (viz. záruční list) kde je jasně
>>     stanoveno, že ohřívače, v případě reklamace nesmějí být
>>     demontovány. V případě závady je nutné sepsat reklamaci u
>>     prodejce, nebo kontaktovat servisního technika ohledně návštěvy na
>>     adrese zákazníka.
>>
>>     *Reklamace je zamítnuta.*
>>
>>
>>
>>     A následně z Dražic:
>>
>>     *Dobrý den,*
>>
>>     **
>>
>>     **K posouzení závady ohřívače je právě nutné posoudit ohřívač
>>     v konkrétním zapojení. Bez znalosti zapojení není možné ve většině
>>     případů správně posoudit příčinu vzniku závady a tudíž určit
>>     oprávněnost reklamace. Proto je demontáž výrobku jedním z důvodů
>>     zamítnutí reklamace.**
>>
>>     **
>>
>>     *Z toho plyne i odpověď na vaši otázku. Protože došlo k demontáži
>>     výrobku není možné určit důvod proč u jednoho z ohřívačů došlo
>>     k závadě a druhý pracuje správně.*
>>
>>     *František Trhoň
>>     *
>>
>>     	
>>
>>     Družstevní závody Dražice – strojírna s.r.o.
>>
>>     Dražice 69, 294 71 Benátky nad Jizerou, IČ: 45148465
>>
>>     tel.: +420 326 373 861
>>
>>     e-mail: frantisek.trhon na dzd.cz <mailto:frantisek.trhon na dzd.cz>,
>>     reklamace na dzd.cz <mailto:reklamace na dzd.cz>
>>     web: www.dzd.cz
>>     <https://protection.retarus.com/v1?u=http%3A%2F%2Fwww.dzd.cz&c=3ii9Xaz&r=5oi7FnHMRDUxZfpRHa5Hzd&k=7s1&s=FGTfVfoqmveJ7Yh7T1C08WBrjOHtNShwnPzeZg9oE9>
>>
>>
>>
>>
>>
>>     S pozdravem
>>     ing. Pavel Poucha
>>     jednatel
>>     pavel.poucha na papouch.com <mailto:pavel.poucha na papouch.com>
>>     Tel. +420 777 232 485
>>
>>     Papouch s.r.o. - vývoj
>>     Papouch store s.r.o. - obchod
>>     Papouch production s.r.o. - výroba
>>
>>     Máte-li chuť, navštivte naše stránky http://www.papouch.com/
>>     <http://www.papouch.com/>
>>
>>
>>     čt 13. 5. 2021 v 17:50 odesílatel Jaroslav Buchta
>>     <jaroslav.buchta na hascomp.cz <mailto:jaroslav.buchta na hascomp.cz>>
>>     napsal:
>>
>>         Premyslim, ze bych vymenil bojler, koukam na tenhle
>>         https://www.alza.cz/drazice-okhe-160-d2411766.htm
>>         <https://www.alza.cz/drazice-okhe-160-d2411766.htm>
>>         Nas.ala me poznamka o ztrate zaruky pokud to nenamontuje
>>         instalater.
>>         Samozrejme bych rad, aby to fungovalo a chci si to namontovat
>>         sam. Ma na
>>         neco takoveho vyrobce/prodejce vubec narok, pokud by zavada
>>         nebyla
>>         zjevne zpusobena montazi?
>>
>>         _______________________________________________
>>         HW-list mailing list  -  sponsored by www.HW.cz <http://www.HW.cz>
>>         Hw-list na list.hw.cz <mailto:Hw-list na list.hw.cz>
>>         http://list.hw.cz/mailman/listinfo/hw-list
>>         <http://list.hw.cz/mailman/listinfo/hw-list>
>>
>>     _______________________________________________
>>     HW-list mailing list  -  sponsored by www.HW.cz <http://www.HW.cz>
>>     Hw-list na list.hw.cz <mailto:Hw-list na list.hw.cz>
>>     http://list.hw.cz/mailman/listinfo/hw-list
>>     <http://list.hw.cz/mailman/listinfo/hw-list>
>>
>>
>> _______________________________________________
>> HW-list mailing list  -  sponsored bywww.HW.cz
>> Hw-list na list.hw.cz
>> http://list.hw.cz/mailman/listinfo/hw-list
> 
> 
> 
> _______________________________________________
> HW-list mailing list  -  sponsored by www.HW.cz
> Hw-list na list.hw.cz
> http://list.hw.cz/mailman/listinfo/hw-list
> 

-- 
AJT SERVIS s.r.o.

Oparno 65
Velemín

ICO:04203879
DIC:CZ04203879

email:
info na ajtservis.cz

tel.
777 584 558


Další informace o konferenci Hw-list