Re: zásilky z číny

Michal Grunt michal.grunt na gmail.com
Pátek Květen 14 09:45:16 CEST 2021

No já nevím, ale pokud si na ebay objednám něco mimo EU a mají u té věci
označení "Global Shipping" tak zaplatím DPH rovnou při objednání zboží a
nic dalšího není treba řešit. Takže ebay to nějak ošetřeno již má a to už
delší dobu. Proč by to takto nemohlo (snad jednou) fungovat i u ALI? Ale je
asi fakt, že taková zásilka z ebay nešla přes ČP, ale přes jiného dopravce,
kteří jsou v tomhle asi pružnější. Takže je to možná spíš otázka dopravce
než ebay... nevím jak to přesně funguje. Ale prostě kliknu na buy, zaplatím
danou věc kde je rozuctovany i DPH a hotovo.