[OT] instalace bojleru (atp.) vs zaruka

Karel M a8dtljb na gmail.com
Pátek Květen 14 09:17:57 CEST 2021


Jo, nechat vadný bojler viset a měsíc čekat na někoho z Dražic, brát si
kvůli tomu ještě dovolenou a navíc mít po celou dobu studenou vodu. Skvělé.
Ten můj prorezivěl po 7 letech, malá dírka u vrchu, pitval jsem ho, tak
vím. Koupil jsem druhý stejný kvůli shodnému připojení, bral jsem co
nejlevnější. Časem přidám druhý stacionární bojler, ale Dražice už ne.
Jinak připojen přes chránič a celou dobu OK.
Karel

pá 14. 5. 2021 v 9:05 odesílatel Pavel Poucha <pavel.poucha na papouch.com>
napsal:

> Zdravím,
>
> na tohle téma jsem s Dražicemi vedl korespondenci asi před rokem. Malý
> bojler z Dražic začal po 2 týdnech provozu vyhazovat proudový chránič. Tak
> jsem ho odmontoval, že vyreklamuji, a koupil nový kus. Reklamace zamítnuta.
>
> První argument byl, že bez chrániče je funkce O.K. Což je sice pravda, ale
> nevím, proč by se tam měl objevit najednou svod. To byla jen diskuse,
> písemně pak přišlo toto:
>
> Nejprve z Hornbachu:
>
>
>
> Vaši reklamaci R 669 / 400261 nelze uznat za záruční z důvodu porušení
> záručních podmínek. (viz. záruční list) kde je jasně stanoveno, že
> ohřívače, v případě reklamace nesmějí být demontovány. V případě závady je
> nutné sepsat reklamaci u prodejce, nebo kontaktovat servisního technika
> ohledně návštěvy na adrese zákazníka.
>
>
>
> *Reklamace je zamítnuta.*
>
>
> A následně z Dražic:
>
> *Dobrý den,*
>
> * K posouzení závady ohřívače je právě nutné posoudit ohřívač v konkrétním
> zapojení. Bez znalosti zapojení není možné ve většině případů správně
> posoudit příčinu vzniku závady a tudíž určit oprávněnost reklamace. Proto
> je demontáž výrobku jedním z důvodů zamítnutí reklamace.*
>
> *Z toho plyne i odpověď na vaši otázku. Protože došlo k demontáži výrobku
> není možné určit důvod proč u jednoho z ohřívačů došlo k závadě a druhý
> pracuje správně.*
>
>
>
>
>
>
>
>
> *František Trhoň*
>
> Družstevní závody Dražice – strojírna s.r.o.
>
> Dražice 69, 294 71 Benátky nad Jizerou, IČ: 45148465
>
> tel.: +420 326 373 861
>
> e-mail: frantisek.trhon na dzd.cz, reklamace na dzd.cz
> web: www.dzd.cz
> <https://protection.retarus.com/v1?u=http%3A%2F%2Fwww.dzd.cz&c=3ii9Xaz&r=5oi7FnHMRDUxZfpRHa5Hzd&k=7s1&s=FGTfVfoqmveJ7Yh7T1C08WBrjOHtNShwnPzeZg9oE9>
>
>
>
>
> S pozdravem
> ing. Pavel Poucha
> jednatel
> pavel.poucha na papouch.com
> Tel. +420 777 232 485
>
> Papouch s.r.o. - vývoj
> Papouch store s.r.o. - obchod
> Papouch production s.r.o. - výroba
>
> Máte-li chuť, navštivte naše stránky http://www.papouch.com/
>
>
> čt 13. 5. 2021 v 17:50 odesílatel Jaroslav Buchta <
> jaroslav.buchta na hascomp.cz> napsal:
>
>> Premyslim, ze bych vymenil bojler, koukam na tenhle
>> https://www.alza.cz/drazice-okhe-160-d2411766.htm
>> Nas.ala me poznamka o ztrate zaruky pokud to nenamontuje instalater.
>> Samozrejme bych rad, aby to fungovalo a chci si to namontovat sam. Ma na
>> neco takoveho vyrobce/prodejce vubec narok, pokud by zavada nebyla
>> zjevne zpusobena montazi?
>>
>> _______________________________________________
>> HW-list mailing list  -  sponsored by www.HW.cz
>> Hw-list na list.hw.cz
>> http://list.hw.cz/mailman/listinfo/hw-list
>>
> _______________________________________________
> HW-list mailing list  -  sponsored by www.HW.cz
> Hw-list na list.hw.cz
> http://list.hw.cz/mailman/listinfo/hw-list
>
------------- další část ---------------
HTML příloha byla odstraněna...
URL: <http://list.hw.cz/pipermail/hw-list/attachments/20210514/e44269a1/attachment-0001.html>


Další informace o konferenci Hw-list