[OT] instalace bojleru (atp.) vs zaruka

Milan Kratochvíl krata.milan na seznam.cz
Čtvrtek Květen 13 21:28:57 CEST 2021

Zdravím,

v koupelně mám průtokáč od Stiebla DHB12 a co jej mám tak se skoro jen
sprchuju a bez problémů. Pravda je, že ve sprše mám nějakou
termostatickou baterii která by měla držet stálou teplotu na výstupu což
se děje.

Jinak mám v baráku pouze průtokáče a kde mám právě Stiebela tak jsem
spokojen. Pravda je, že je potřeba vybírat. Já vybral verzi DHB která je
plnoprůtoková a nevadí ji tvrdá voda. Za 20 let mi odešlo pouze jedno
topné těleso. Krom rozvodů mám ještě udělanou reléovou logiku tak, že
kdo první pustí vodu, tomu hřeje a ostatní vypne. To mám kvůli tomu
abych měl 25A jistič a přitom mám v průtokáčích 57kW.

Milan