Re: vlacky - vyhybka - ovladani

Vojtěch Petrucha petrucha na volny.cz
Čtvrtek Květen 13 17:48:58 CEST 2021

:-) ano, je to trochu peklo.. ale je třeba vzít v úvahu, že jsou to často lidé, kteří se před nástupem na univerzitu naprosto seriozně rozhodovali jestli jít na medicínu, práva nebo kybernetiku-robotiku na FELu..

předměty viz zde: https://fel.cvut.cz/cz/education/bk/pruchody/pr701244283805.html    snad ten link bude funkční

 takže reálný odpor nebo kondenzátor drží v ruce poprvé. předmět o kterém jsem mluvil (jednu ze tří povinně volitelných "laboratoří") mají ve čtvrtém semestru, po předmětu "Elektronické prvky a obvody" ve třetím semestru, kde je spousta teorie, také po předmětu programování v C, kde se trochu naučí programovat a třeba před (povinně volitelným) předmětem "Vestavné systémy" v pátém semestru kde se mikrokontroléry a elektronika berou více seriozně. Zde se jim chce ukázat, že se dají udělat zajímavé věci, že to může být i zábava. Ty které to zaujme a vyberou si třeba projekt a bakalářku, kde se elektronice věnují, tak dokáží za ten rok pak neuvěřitelně vyrůst..  ale jsou samozřejmě i typy, které ani na konci předmětu (asi ani pak bakalářského studia) nedokážou vysvětlit jak se z MCU přes tranzistor rozsvítí LED (ale zase třeba umí naprogramovat skupinu robotů, aby splnila misi..)

v.

> Od: "Jan Waclawek" <konfera na efton.sk>
> Komu: "HW-news" <hw-list na list.hw.cz>
> Datum: 13.05.2021 10:15
> Předmět: Re: vlacky - vyhybka - ovladani

Hm, arduinizmus.

 To je co za studijny odbor?

 wek

 PS. Ja viem, je to provokativne, ale myslim to vo vsetkych dobrych aj zlych
 vyznamoch toho slova. Je to podobne, ako s tym nenavratnym poskodenim
 studentov co prisli do styku s BASICom, ako Dijkstra bol povedal. A potom
 padaju otazky ako:

 The STM32 acts like an SPI to I2C "Bridge". So first, I would like to know
 if it is possible to make these two protocols coexist in the same STM32.
 If this is the case, I would like to know how I can do that in terms of
 software.