[OT] - Re: ETH over WiFi

Robert Baranka hwlist na centrum.sk
Čtvrtek Květen 13 16:28:05 CEST 2021

Môj kamarát tvrdí to iste o Mikrotikoch :-)
Pravdou je, že mAP lite je predkonfigurovaný presne naopak ako
potrebuješ,tiež som BFU, používam winbox, na "malé" veci si trúfnem, na
väčšie je google a na veľké sú "ítéčkári"...
A tplink je väčší a nemá magnet ;-)
robo

Dňa 13. 5. 2021 o 15:35 Jan Waclawek napísal(a):