[OT] Colnici

Zuffa Jan ZuffaJ na cgc.sk
Čtvrtek Květen 13 13:35:53 CEST 2021

Spisem, ked bude proces uspesne ukonceny ☺
Vsetko sa sice da najst na internete (a hlavne ciastkovo a nasledne pozliepat)
ale kazda chyba znamena zdrzanie. Uz samotny web CEP je hrozny a otvorit
formular CV je ako dostat porazku. Desiatky poloziek s nejasnym vyznamom.

j.

From: Hw-list <hw-list-bounces na list.hw.cz> On Behalf Of Peter janiš
Sent: Thursday, May 13, 2021 1:27 PM
To: HW-news <hw-list na list.hw.cz>
Subject: Re: [OT] Colnici

Pán Zuffa,

určite mám záujem o spísanie Vašich hintov z preclievania.
Ja som už tiež v tomto začal registračnú tortúru, ale budem rád za každé doplňujúce informácie.

Ďakujem.

P.j.

št 13. 5. 2021 o 13:13 Zuffa Jan <ZuffaJ na cgc.sk<mailto:ZuffaJ na cgc.sk>> napísal(a):
Zdravim,

Mam zasielku u TNT ktoru som si dal preclit vo vlastnej rezii
(nie nechcel som usetrit 17 Eur ale vyskusat cely ten postup pri podavani CV pretoze bezcolny limit konci
a chcem si preclievat balicky sam) Su to dva kable ku ECG cena s dopravou 70E.
Tyzden mi trvalo kym som presiel celym tym procesom (obciansky preukaz a eID, colne formulare chyby pri podani atd.)
V podelok som poslal podklady (fakturu, vypis z banky, paypal, , atd… ) a otvtedy nic. Kolko im to tak bezne trva? ved nedovazam jadrovy reaktor ☺
Ak by bol zaujem, mozem tiez spisat na co si dat pozor a co vsetko poslat colnikom
Vsetko prebieha v elektronickej forme a da sa naklikat za par minut, zaplatit clo prevodom atd…
Po ukonceni procesu kurier doruci balik domov takze netreba fakt nikam chodit.
Ale som zvedavy ako to bude so slovenskou postou tam je tiez moznost nechat si balik preclit alebo si to urobit sam

j.