Ruky dolamat na tri krat, potom utratit (Francuzsky robotnik po 137-me)

jurp jurp na volny.cz
Čtvrtek Květen 13 07:39:04 CEST 2021

Ale Wago svorky v rozvadeci nejsou zakazany. Jen z duvodu mereni maji byt
vodice odpojitelne, coz se u tech 273-ek jaksi nehrozi.
A pokud to nekdo tvrdi, tak prosim clanek a cislo normy, jako u revize.
Vyrobce primo dela drzacky na DIN listu pro uchyceni svorek rad 221 a 222
a tvorbu svorkovnicovych bloku.

JURP