Ruky dolamat na tri krat, potom utratit (Francuzsky robotnik po 137-me)

Miroslav Šinko sinkomiro na gmail.com
Čtvrtek Květen 13 02:24:29 CEST 2021

Uz som to tu kedysi pisal. Bratovi v byte robili komplet prerabku
elektriny a rovno ti majstri mu vystavili aj reviznu spravu. Ja ked som
videl niektore ich zapojenia, co sa mi nezdali, doporucil som bratovi
dat si urobit nezavislu reviziu. (Rozvody nie su moj obor, mali sme to v
jednom semestri a nejake povedomie si drzim). Tak si brat nasiel
cloveka, ktory robi revizie poriadne. Okram tych veci, co sa nezdali
mne, nasiel aj dalsie chyby. Napr. ze jeden prudovy chranic nevybavoval,
ked mal (bol chybny)... Henti majstri ani nepreverili, ci chranic vybavi
pri uniku prudu.

miro