vlacky - vyhybka - ovladani

tomas mainzer t.mainzer na gmail.com
Středa Květen 12 22:44:03 CEST 2021

ad prestavnik - asi vsechny prestavniky co mam maji rozpinani po
prestaveni, ale neni na to uplne 100% spolech, takze je li moznost
urcite puls omezene delky. odejit to odchazi jen tepelnymi ucinky
takze kdyz budete mit puls <1s tak to bude ok. napeti doporucuji
radeji vetsi nez mensi (tj. 16V, na 12V nektere neprepinaji
spolehlive)

ad p.Andel - zpetne hlaseni modulaci - muzete ten zpusob reseni trochu rozvest?

st 12. 5. 2021 v 22:15 odesílatel Vláďa Anděl