Re: OT: úklid, routery, BANANA Pi R1

Petr Labaj labaj na volny.cz
Středa Květen 12 16:05:36 CEST 2021

Jeden banán by mě silně zajímal. Ale teď asi nemám šanci se rychle nějak
do Prahy, takže mám zřejmě smůlu. :-(
Pěkně prosím - hlavně nic do elektroodpadu.

Kdybych objednal a předem zaplatil dodávku prostřednictvím Zásilkovny?
Pak by se to jen položilo na pult v nejbližší pobočce Zásilkovny,
kterých je po městě spousta.
Ale samozřejmě  chápu, že se Vám s tím nechce mít starosti.

Děkuji.
PL