kdyz signal nemuze za roh

Středa Květen 12 12:10:49 CEST 2021

No právě že tam píše jen o symetrizaci a né o transformaci. I když třeba
symetrizační smyčka řeší obojí. Jako samotnou symetrizaci bych si
představil feritový kroužek přes koax a ten jsem tam taky dal, je asi 5
cm od dipólu. Ale když autor té antény změřil zisk a PSW a vychází to
dobře, tak to snad bude impedančně v pořádku. Sice za našich mladých let
měl skládaný dipól 300 Ohmů, ale třeba i to tady funguje nějak jinak.
Přece jen úzkopásmová anténa, co má direktor delší než dipól, s tím jsem
se ještě nesetkal.

Anděl