OT: oni nejsou barevny laserovky ?

Milan B. milan na bastl.sk
Úterý Květen 11 16:30:22 CEST 2021

A nebol to elektrostaticky kopirky? Ako papier sa pouzival zinkovy
papier, ktory sa elektricky nabil, svetlom vybil. Vlastne papier sam
plnil ulohu selenoveho valca.

Potom sa prehnal tonerom rozptylenym v roztoku a ususil... kopie boli
smradlave, tazke a nechavali na prstoch neprijemny povlak.

Myslim ze ten roztok nebol tak prchavy ako aceton.

https://www.britannica.com/technology/Electrofax
https://en.wikipedia.org/wiki/Electrofax