OT: oni nejsou barevny laserovky ?

Aleš Filip nostromo na khnet.info
Úterý Květen 11 10:27:16 CEST 2021

Dobrý den,

To byl lihový kopírovací stroj. Cyklostyl fungoval jako sítotisk. Blána
byla s nějaké fólie. Na ní se psalo na stroji bez pásky. Páky s
písmenkama v psacím stroji blánu prosekaly, a těma prosekanýma místama
se protlačovala barva na papír. Z toho jsi potom mohl udělat výtisků v
podstatě "nekonečné" množství.

S pozdravem,

--
  Aleš Filip