Svarecka do kazde rodiny (Parkside z Lidlu?)

J. Polívka jpolivka na volny.cz
Úterý Květen 11 09:19:50 CEST 2021

Kdysi jsem dával do kupy "veterána" ale na tohle bych si fakt netroufnul.
Chlap se podíval na podběh, vzal plech a nůžky, vystřihnul, přiložil a
na milimetr to sedělo.
Přivařil a bylo.
To bych prostě nedal.
J. Polívka