Re: reklamace LED žárovky a odbornost

Úterý Květen 11 06:55:42 CEST 2021

Kdysi jsem si koupil LCD televizi LG, měla 2 USB porty, připojil jsem k ní
dva 2,5" harddisky (prostě notebookové disky v USB rámečku). Jeden se
používal na timeshift a nahrávání, na druhém byly filmy. Po jednom upgradu
software (automaticky z internetu) začala blbnout, prostě se sama vypínala.
Závadu jsem dokázala vyvolat, stávalo se to docela často. Byla úplně nová,
tak jsem zavolal na nějaký LG servis.

Přijeli dva borci, popisoval jsem jim závadu - začali kafrat, proč jsem tam
připojil dva disky a že je přetížený zdroj a kdesi cosi... odbyl jsem je,
že to s tím nemá co dělat a před upgradem software to nedělala. Zkusili tam
z flashky nahrát jiný software, ale byla to stejná verze jako ta z netu.
Pak si televizi odvezli, vyměnili tam nějakou desku (zbytečně - ale je mi
jasné, že vykázali servisní zásah a shrábli prachy od výrobce) a zas mi ji
přivezli. A přehráli software, protože mezitím vyšla nová verze. Závada se
už neprojevila, pro jistotu jsem zakázal automatické updaty software.

Televize od té doby drnčela, způsobovala to lišta vepředu, kterou se po
rozebrání nepodařilo namontovat nebo nalepit zpět jak byla z výroby, prostě
byla trochu odchlíplá.

Důvěřujte odborníkům.

P.K.

út 11. 5. 2021 v 0:01 odesílatel Zdeněk Aster <zdenek.aster na seznam.cz>