OT: oni nejsou barevny laserovky ?

Miroslav Mraz mrazik na volny.cz
Pondělí Květen 10 19:30:03 CEST 2021

Jo tohle si pamatuji. Bylo to v extra místnosti, protože to celé ukrutně
smrdělo. A že by někdo kontroloval co se na tom kopíruje to si
nepamatuji. I když ono to bylo v resortu ministerstva vnitra a tam to
bylo trochu zvláštní. V pracovně jednoho výše postaveného soudruha byla
vystavená v knihovně sbírka různých samizdatů a když jsem se ho zeptal
co na soudruzi z STB, jen lakonicky poznamenal "A odkud myslíš, že to mám".
Princip si už nepamatuji, ale ZPA na podobném principu dělaly
rychlotiskárnu, tam se papír nabíjel takovým hřebínkem vysokým napětím a
pak se to nějak prohnalo petrolejem s tonerem. Smrdělo to stejně.

Mrazík