Re: nabíječka a linux

Aleš Filip nostromo na khnet.info
Čtvrtek Květen 6 21:38:13 CEST 2021

Dobrý den,

No, každopádně potřebuješ 6ks LiPol článků zapojených do série, abys
zkalibroval balancér. Nastavuje se tam napětí pro každý článek zvlášť. A
když to tak nezkalibruješ, tak to bude stále nabíjet stejně špatně jako
před tím. :-( Ale rozhodně se to vyplatí takto zkalibrovat. Předtím byla
ta nabíječka dost nepoužitelná vzhledem k tomu, že to bylo osazené 10%
odporama, každý měl jinou hodnotu, a tím pádem každý článek jiné napětí.

S pozdravem,

--
  Aleš Filip
  Kutná Hora