Re: nabíječka a linux

Miroslav Šinko sinkomiro na gmail.com
Čtvrtek Květen 6 18:21:06 CEST 2021

Moja Accucell6 vyzera presne rovnako, ako ten original. Mam osadeny aj
6680 - MOSFET, ktory odpoji napajanie (nejaka ochrana).
Pozeram, ze u vas ho nielen ze neosadili, ale aj zliali plochy do jednej :)

T.j. zrejme by som mohol vyskusat alternativny FW. Niekedy, ked bude cas...

miro

št 6. 5. 2021 o 18:05 Václav Ovsík <vaclav.ovsik na gmail.com> napísal(a):