nabíječka a linux

Miroslav Šinko sinkomiro na gmail.com
Čtvrtek Květen 6 01:08:33 CEST 2021

Aky kabel pouzivate? Mam nabijacku Accucell6, co je koncepciou to iste
(overil som si to teraz na webe). "USB" vystup je zdielany s temp
senzorom a ked sa vystup prepne na "USB", je to len TTL-serial vystup. K
USB portu pocitaca to treba pripojit cez serial-USB prevodnik. Tak mi to
urcite funguje.

Vidim, ze mate RPi. Bez vlastnych skusenosti napisem, ze k tomu by to
(mozno) slo pripojit priamo na UART.

miro