USB plosnak

Jan Waclawek konfera na efton.sk
Středa Květen 5 14:55:57 CEST 2021

[preposielam]

Dobry den,

este by som si dovolil malu poznamku ku tejto teme. Pod pojmom
"nerieste blokovaci kondenzator" som nemal na mysli, nemajte tam v
napajani ziadny kondenzator, ale "nerieste polohu blokovacieho
kondenzatora vzhladom na napajacie piny mcu". Ono vyfiltrovanie
glitchu v napajani mcu staci kdekolvek v obvode par pikofaradov, da sa
o tom krasne experimentalne presvedcit na velkom kontaktnom poli alebo
univerzalke.

A.

---

No já nevím, kdysi jsem taky neměl blokující kondenzátory u napájení
a chodilo to, ale minule jsem se dost vyvztekal, že je tam dodám až později,
a avrko jsem nebyl schopen bez nich rozjet(respektive nešlo naprogramovat,
možná, že by jelo kdyby v něm byl program) dost mě to překvapilo.....

Tak nevím jestli to je rada zrovna ok :-)

Zdeněk Aster