[OT] Elektromobil - kdo vlastnite nebo provozujete?

ajtservis info na ajtservis.cz
Středa Květen 5 08:17:42 CEST 2021

jen par postrehu do naseho tlachani o autech :-)
jen z pameti, aktualne jsem nedohledaval.
listek na mhd v praze, tehdy 30kc je dotovan dalsimi 30kc pro mesto. pak
do gme do karlina z holesovic jedu klidne autem i s parkovnym 30kc/1h,
protoze je to casove lepsi a nekdy i financne.
do soukromich rukou se proda celkem snad do 20% aut.(skodevek jen 15%)
ostatni je firemni klientela a ruzbe financni veletoce. z toho i vychazi
kdo bude platit parkovani, myta atd. a jak a na koho by dopadlo omezovani.
no a k tomu parkovani ve velkych mestech. nevsiml jsem si, ze by z toho
nehorazneho baliku dani bylo postaveno cokoliv pro podporu parkovani,
parkovaci dum jak do vzduchu, nebo do zeme. jen restrikce co nikam
nevedou. (ani zachytna parkoviste nejsou uz po ranu pouzitelna)
v arealech novejch bytovek uz je parkovani omezena placena vysada,
kterou si kupuje clovek s nakupem bytu. to ale nezavedete na starem
sidlisti.
ale to se proste jen tak vyresit neda, ale resit nucenou migraci do
velkych mest, by se nejak mohlo. porad nejsou byty, ale je nas stejne
10mil a nikoho presluhovat u rodicu nevidim :-) proste jen migrace do
velkomest, jinej plat a pohodli.
tomik.