[OT] Elektromobil - kdo vlastnite nebo provozujete?

Aleš Procháska ales.prochaska na divesoft.com
Středa Květen 5 00:06:45 CEST 2021

Beru to jako konsensus lidí, co ve městě žijí, že auta se mohou na veřejných komunikacích nechávat. Ostatně města vznikla mj. z důvodu snadné a rychlé dopravy. Když tam necháte ledničku, technické služby ji dříve či později odvezou jako odpad, za hromadu písku bez povolení vám napaří pokutu, ale jmenovitě auto je ok. Mně to takhle vyhovuje a proto k životu volím takové město, kde se to považuje za normální :-)

Aleš Procháska

-----Original Message-----
From: Hw-list <hw-list-bounces na list.hw.cz> On Behalf Of Petr Labaj
Sent: Tuesday, 4 May, 2021 21:04
To: hw-list na list.hw.cz
Subject: Re: [OT] Elektromobil - kdo vlastnite nebo provozujete?

Nejvíc peněz platím za jídlo a energie (víc než za auto).
Ve všem je DPH, v některých věcech i spotřební daň.
Takže taky mám předplacený zábor pozemku a můžu si na cestu postavit třeba ledničku?

Já vím, že technicky se všechny daně sypou na jednu hromadu.
Ale to nic nemění na tom, že majitelé aut berou jako své svaté právo, že jejich soukromý majetek může překážet na veřejném prostranství.

PL