[OT] Elektromobil - kdo vlastnite nebo provozujete?

Petr Labaj labaj na volny.cz
Úterý Květen 4 23:29:26 CEST 2021

Když jedu, tak spotřebovávám naftu, zatíženou daní.
Pokud mám auto odstavené měsíc na veřejném prostranství, tak jenom
hyzdím okolí a ze široké silnice dělám úzkou.

Zřídit a provozovat komunikace je jeden ze základních úkolu státu
(vnější bezpečnost, vnitřní bezpečnost, zajištění vymahatelnosti práva,
komunikace).
Komunikace ale není totéž co odstavné parkoviště.
Pokud parkuju venku, tak ve velkém procentu případů na soukromém
pozemku, k tomu určeném (firemní parkoviště, parkoviště u supermarketu
atd.).
Občas samozřejmě i na veřejném prostranství, ale jen v nezbytné míře.
Určitě ne tak, že tam auto odstavím na měsíc.

Tahle debata sklouzla do absurdní roviny, takže už ji dál nebudu rozvíjet.
Celý leitmotiv byl, že když chci auto, mám si (podle mě) k němu zajistit
i bydlení. Nic víc.

PL