[OT] Elektromobil - kdo vlastnite nebo provozujete?

Jirka Mww jirka.mww na gmail.com
Úterý Květen 4 17:47:43 CEST 2021

U nás na vesnici ČEZ kompletně vyměnil VN rozvody 35 kV včetně sloupů a
transformátorů.  Nenapadlo mě, že by to třeba mohlo být kvůli blížící se
elektromobilitě ((::
Myslel jsem si, že jim to jen postupně odchází. Pozitivní vliv to ale z
mého hlediska mělo, výrazně mi kleslo rušení na radioamatérských pásmech.
Pokud to má být motivace k nákupu elektromobilu, tak u mě  neuspějí.  Je mi
skoro 70 , zrovna se chystám k nákupu nového auta, které by mi mělo vydržet
už asi navždy.
Mám dieslovou Octavii 6 let starou, zřejmě ještě slušně prodejnou , ale
potřebuji jezdit jen krátké trasy na nákupy , k lékaři a vyjímečně něco
delšího. Ideální z technického hlediska by byl
PlugIn hybrid, který by ujel na baterku cca 40 km a pak jel na benzín, v
garáži mám 3F zásuvku, takže nabíjení by nebyl problém.
Ale milión korun je opravdu příliš moc.  Takže to bude nějaký malý
benzíňáček, dokud jsou ještě ke koupi.

Zdravi
Jirka Sloupenský  OK1MWW