[OT] Elektromobil - kdo vlastnite nebo provozujete?

J. Polívka jpolivka na volny.cz
Úterý Květen 4 04:54:09 CEST 2021

Tomu velmi dobře rozumím.
Občas a hlavně co nejsou radioamatérské burzy a Holické radioamatérské
setkání tak rozdávám.
Už to byly i tablety 13,3" a počítače, monitory, disky atd...
Než to zavézt za rok do sběrného dvora... a tohle mne fakt neživí, to
bylo tak na přilepšenou.
J. Polívka