operativni leasing - RE: [OT] Elektromobil - kdo vlastnite nebo provozujete?

jan na galuszka.cz jan na galuszka.cz
Pondělí Květen 3 22:08:58 CEST 2021

Operativni leasing je vyhodny pokud najezdite kilometry blizke Vasemu limitu.

Uz 8 let pouzivam operak na referentske auto.

Prvni jsem mel rocni operak na  Opel Astra, kde jsem vubec nechapal, jak to muze byt pro poskytovatele ekonomicke .. ale pro mne to bylo bomba
Pak jsem mel KIA ceed, taky rocni operak, taky jsem nechapal ekonomiku.

Nyni mame I30 s fullservis za 5950Kc s dph mesicne pri najezdu 20.000km rocne (platim pouze dalnicni znamku a palivo .. a pokuty) a ted jsem ten operak prodlouzil na celkem 5 let. Nenasel jsem lepsi rozumnou nabidku a ta I30 4 ruky stara je porad rozumne auto pro referentske ucely

V posledni dobe ale operaky sly dost nahoru, odhadem o 30%. Takze uz nejsou tak vyhodne, takze je treba  trochu pocitat.

Pro mne v letech 2013-2018 byly operaky bombastickou variantou pro referentske auta s najezdem 10-20 tisic km rocne, nyni se to trochu shorsilo.

Ale roli hraje i trida auta, najezd a dalsi pozadavky .. kazdy mame jine
Operak je jedna ze zajimavych moznosti

S pozdravem
             ing. Jan Galuszka (tel. 00420-603531605, mail:  jan na galuszka.cz )