[OT] Elektromobil - kdo vlastnite nebo provozujete?

Petr Labaj labaj na volny.cz
Pondělí Květen 3 18:47:29 CEST 2021

Já vím, že to zní levičácky. A já taky levičáky nemůžu ani cítit.
Jenže ono zas tak levičácké není. Pokud si pořídíte auto (nebo auta) a
parkujete je na veřejném prostranství, tak to je vlastně víc levičácké.
Správné je nést náklady svého auta sám, tj. mít pro něho i ubytování. A
nenechat si ty náklady hradit všemi ostatními.
To "hradit" myslím v širším smyslu, nejen finančně na vybudování parkoviště.

PL

PS. Nejsem revolucionář ani aktivista. Takže rozhodně kvůli tomu na
barikády nepůjdu. Jen že tady na tohle téma přišla řeč.