[OT] Elektromobil - kdo vlastnite nebo provozujete?

Petr Labaj labaj na volny.cz
Pondělí Květen 3 17:35:24 CEST 2021

Možná by to dokonce mohlo částečně řešit i tohle.
Jezdil jste někdy s paleťákem? Tam i ženská odveze tunu.
Tak na parkovišti před barákem spustit bateriový modul na vozíček ala
paleťák, výtahem odvézt do bytu, a tam nabít normálně ze zásuvky.

PL