[OT] Elektromobil - kdo vlastnite nebo provozujete?

Petr Labaj labaj na volny.cz
Pondělí Květen 3 17:31:43 CEST 2021

Třeba já bych byl pro podobný režim, jaký mají v některých hustých
asijských zemích.
Povolení na auto jen tehdy, když majitel má zajištěno místo na jeho
parkování. Libovolným způsobem (vlastní garáž nebo aspoň pozemek,
dlouhodobý pronájem atd.).
To by řešilo i ten problém vesnic - tam asi s parkováním není problém,
tak tam by to nebylo omezením.

PL